2014. január 24., péntek

Szürke időben szürke táska

Hosszú hallgatás után egy szürke, ködös időben is hordható, igazi gyönyörűséggel jövök. :) 

Nem tudtam ellenállni a Textil Cottage-nál kapható gyönyörű antracit textilbőrnek és a hozzá passzoló virágmintás anyagnak (az utolsó fél métert könyörögtem el, hihi). Egy szépséges Tote Bag lett, és az a különlegessége, hogy most a bélést is designer anyagból készítettem. Szóval nagyon-nagyon egyedi. :)


Textilbőrrel először dolgoztam. Nem egyszerű az én gépemmel, de nagyon tetszik, lesz folytatás. ;)

6 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó!!! Már én is készülök első táskám megvarrásához. Már jó pár éve hordozom az ötletet a fejemben, de talán idén meg is valósítom! :-)
    Te már nagyon ügyi vagy!!!

    VálaszTörlés
  2. Hajni, ez a táska annyira klassz lett!!!

    VálaszTörlés
  3. Hűűű :o) Übertuti lett, nagyon szép, és ne félj a textilbőrtől ;o)
    Egyszerűen csak szeresd, és kezebáránnyá válik a kezeid közt ;o)
    Sok-sok szabadidőt kívánok Neked az alkotáshoz!
    Szilva

    VálaszTörlés
  4. Kedves Hajni! Örülök,hogy rátaláltam a blogodra. Nagyon szépek a munkáid! Ügyes vagy! Ez a táska is gyönyörű! Remek a színösszeállítás! Gratulálok! További örömteli alkotást kívánok!

    VálaszTörlés
  5. Jujj, de későn reagálok, de KÖSZÖNÖM MINDENKINEK!!! :)

    VálaszTörlés