2014. április 6., vasárnap

Rókás-baglyos-sünis laptop táska

Pár hete egy kolléganőm keresett meg, hogy varrtam-e már laptop táskát. Hát nem. Legalábbis eddig....

Ugyanis körülnéztem, hogy ha már nem varrtam, akkor pár opciót azért adjak neki. És akkor szerettem bele ebbe a táskába charmed Liebling Working Girl laptop táskájába. Olyannyira, hogy azonnal meg is vettem a szabásmintát és a régóta dédelgetett (= "jaj de tetszik, de mit is varrjak belőle") anyagot. 


És akkor pár werk-fotó. Nem megyek bele nagyon, hisz ezúttal a leírás szerzői jogvédelem alatt áll.

Megállapítottam, hogy a rengeteg rész kiszabása és a megfelelő merevítés rátétele teszi ki az elkészítési idő nagy százalékát. 


Vatelint használtam, illetve egyes részek extra merevítést igényeltek; ezeknél ezúttal nem táskamerevítőt, hanem DM-ből vásárolt eldobható felmosórongyot. :) Így egyszerre tart és pihe-puha, hihi.:)


Nagyon szuper több rekeszes:


Külső és bélés rész kész:


És végezetül még két kattintás a műről:




5 megjegyzés:

  1. Juhuuuuuuj :o) Ez csodagyönyörű... aztaaa :o)
    És az anyagválasztás is tökéletes ;o)
    Hát tudod.. egy nagy hatalmas kalaplengetés Neked, mert fantasztikusat alkottál ismét :o)
    (én most balra el, meg kell kukkantanom azt a linket, mibe is kerül egy ilyen szabásmintához hozzájutni ;o)

    Puszi,
    Szilva

    Hűűű... még mindig ámulok... tökéletes!

    VálaszTörlés
  2. Beautiful work! I am so glad you enjoyed working with my pattern. I am curious, did you use the German wipes as padding (it is just too bad I don't understand what you have written...)?? Love your fabric choices, they are perfect for this pattern :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you Anna! :) Yes, I used the wipes for the exterior part as extra padding. I've learnt it from my mother, she do patchwork for 7 years.... ;)

      Törlés
  3. Kedves Hajni!

    Nagyon szep a taska. Elarulnad hogy ez a baglyos anyag hol beszerezheto? Koszi Kinga

    VálaszTörlés