2013. november 26., kedd

Alkalmi táska: Angel Bag

Nyakunkon az év vége és vele együtt a téli party-időszak....mert ugye nem sok olyan ember akad, akinek legalább egy jelenése ne lenne egy céges vagy baráti "jöjjünk-össze-még-egyszer-utoljára-az-idén" buliba. ;) A szerencsések pedig meg sem állnak januárig... :)

Szóval úgy gondoltam itt az ideje egy "alkalmibb" táskának (csillogós, selymes, stb táskát tőlem sose várjatok, brrrrrrrr.....). Az anyag ismerős, régi kedvenc az IKEA-ból. A forma meg új, fantázia neve: Angel Bag, szabásminta és leírás ITT. És a végeredmény:



Méretét tekintve tényleg kis alkalmi táska, de nem kézi, vállra rakható: 34 cm legalul és 17 cm magas középen a legkeskenyebb résznél.

Most éreztem először a "tapasztalatot": gőzöm sincs a leírásról, nem is néztem, csak a szabásmintát vettem és csináltam, ahogy gondoltam. :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése