2013. november 16., szombat

Pelenkázótáska

Szeretem a kihívásokat és az is jól esik, ha kinéznek belőlem olyat, amit én nem nézek ki magamból....ergó ha nem kérik, tán sosem csinálom meg. :)

Így volt ez Andi barátnőmmel, aki szinte vérszemet kapva, hogy elkezdtem varrni küldte a linkjét ennek a pelenkázótáskának: ITT, hogy neki ez kell! :) Februárra várják kisfiukat, e célból a táska. Bevállaltam, mert közben kitaláltam, hogy legyen az a mi ajándékunk, és hát ajándék lónak....;) De végül teljesen jól sikerült, még nem ajándékként is tökéleseten megállná a helyét. ;) Elejétől a végéig a leírás szerint haladtam, még a kulcstartó karabinert sem hagytam ki. ;) A külső pöttyös anyagot Andi a Textil Cottage-tól választotta, a belseje sima narancssárga pamutvászon. A külső részt táskamerevítővel, a pántot és bélést vatelinnal erősítettem.

Íme 1-2 "werk", és több "kész" fotó:


 






A mérete 35 x 36 x 15 cm. Az eredeti leírás írja, hogy nem helyettesíti azt a méretet, amivel "óvodát lehet nyitni", ugyanakkor semmivel sem kisebb, mint az én kereskedelmi forgalomban kapható pelenkázótáskám. :) Szóval ki tudja. :) Itt is a sok zseb (ezúttal kívül és belül) oldja meg a pakolási problémákat. :)

Remélem sok öröme lesz benne Babának, de főleg Anyának és Apának. :)




2 megjegyzés: