2013. november 5., kedd

Egy új dolog: csatos tárca

Még messze nem éltem ki magam, ami a táskákat illeti; rengeteg még az ötlet, de a restancia is. Viszont hétvégén találtam Anyunál egy íves, csatos tárcát. Nem tudtam ellenállni neki, vágyta a Michael Miller házikós anyagot. :)



Jellemző rám az erős kezdés, most sem volt ez máshogy, jobb lett volna egy kisebb darabbal kezdeni (ez 18 cm-es), de végülis a tárca szép lett, max én szenvedtem kicsit többet. :)
Ahonnan vásároltuk ezt a tárca keretet, a Fabulous Textil-nél rengeteg szabásminta és leírás van ezekhez. Szépen leírja a közbélések használatát is, hogy a fő anyagra vasalható kell, aztán varrni egy másikat.... Nos pont nem volt itthon vasalható, de gondoltam, mivel ez szemüvegtok (is), miért ne tehetnék táskamerevítőt + vatelint..... Nos a tartás kifogástalan, de az ujjaim megsínylették, amikor varrtam bele a keretbe. :) Kicsit merev is lett, nem olyan könnyen formálható, "gyurmázható", de így legalább jó szívvel be lehet tenni egy szemüveget is. ;) (Persze ráülés ellen nem véd!:) )

Nekem tetszik, biztos lesz még ilyen, főleg, ha táska mellé készíteném szettben.....hmmmmmmmmm. :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése