2013. október 20., vasárnap

A Tote Bag

Megnéztem, a "tote" magyarul igeként azt jelenti cipelni, főnévként pedig azt, hogy szállítás....ergó ha táskához kapcsoljuk, mindenképpen egy jó kis "pakolós" táskára gondolnánk. Az is egyébként, de inkább csak kisebb fajtának mondanám a maga 35 x 33 centijével. Viszont jól megválasztva az anyagokat praktikussága mellett nagyon mutatós is.

A prototípus farmer-piros pöttyös párosítással készült, szerintem tündéri lett:



A második más, ami a textileket illeti: egy Michael Miller mandalás designer textil a TextilCottage-tól és egy egyszínű barna IKEA-s vastag vászon. Mivel itt pont fordítva van: alul mintás, felül egyszínű így a V alakú berakást elhagytam az alsó részen.



A szabásminta és leírás ITT található. Igazából csak a végén változtattam, szerintem nagyon megbonyolítja a külső és belső rész összerakását. Én a szokásos módon csináltam: külseje kifordítva, bélés bele színt színnel (bélés alján lyuk a kifordításhoz), szájánál összevarrni majd kiforgatni. Ez akkor is megy, ha a masni rá van varrva, max kicsit nagyobb lyukat hagyunk a bélésen. Viszont: nem kötelező a masnit rávarrni, a második táskát már úgy csináltam. Azt szépen rá lehet biztosítótűzni, nem látszik, és így meghagyjuk a leendő tulajdonosnak a szabadsági fokát, hogy úgy és akkor tegye rá a masnit, amikor szeretné. :)

Megjegyzem ebből a vastag IKEÁ-s vászonból csinálni masnit meg füleket.... hát megszenvedtem. :( Ezeket egyesével meg kell varrni és kifordítani...még most is fájnak az ujjaim. :S Szóval az erős és tartós anyag hátránya a nehezen kezelhetőség. Na de valamit valamiért. :)


1 megjegyzés: