2013. október 3., csütörtök

Intro - Avagy így kezdődött

Anyu hosszú évek óta foltvarró. De csak akkor "fertőződtem", amikor láttam, mikre képes az ember, ha tud varrni. A kimondott foltvarrás továbbra sem érdekel, egyelőre nem. Mérnök ember lévén nagyon a földön járok és csak azokat a dolgokat tudom értékelni, amiknek haszna van. A táskák!!! Na, azok hasznosak. Sokunknak szerelem. :) Kinéztem Anyunak két táskát újságból és megcsinálta:



Elindult a fantáziám: én is akarom ezt tudni!! Vettem egy varrógépet és elkezdtem gyakorolni apróságokon, aztán megcsináltam az első táskát...aztán a másodikat....és így tovább.

Na erről fog szólni ez a blog: a varrományaimról és történetükről, tapasztalataimról. Ezenkívül a használt szabásminták nagyon sok esetben nem saját szellemi termékeim, és úgy illik alkotó-körökben, hogy megnevezzük a forrást. Ha majd én találok ki valamit, azt is közkinccsé fogom itt tenni, mert nincs abban semmi ármányság, amit csinálok és még csak tehetséges sem vagyok. Ha van benned szándék, ügyesség és kitartás meg fogod tudni Te is csinálni. :) Ha nincs az sem baj, itt vagyok én, hogy megvalósítsam terveidet. :)

Tartsatok velem! ;)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése