2013. október 23., szerda

Bögrés rendszerező

Körülbelül 1 hete találkoztam egy képpel valamelyik kreatív oldalon, ami egy textilből készített pohárba/bögrébe helyezhető rendszerezőt mutatott be. Azonnal megtetszett, nagyon-nagyon jó ötletnek tartottam, hisz nálunk is csak "pőrén" mindenféle poharakban vannak beleömlesztve az írószerek, olló és társaik. Ez egy olyan apróság, ami nem kicsit javít az otthoni hangulaton. :) Jó dolog, ha magadnak szerzel be ilyet lakás-szépítgetés céljából, de nagyon ütős ajándékötlet is szerintem, milliószor jobb, mint egy adag édesség.

Na hogy a tárgyra térjünk. Nem kezdő internetező vagyok, kb bármit megtalálok, ami megtalálható. Ennek a szabásmintáját mégsem leltem, pontosabban az ingyenes verzióját nem találtam. Magyar oldalakon egyáltalán semmit (lehet van, csak én nem láttam, épp ezért ezt a nevet az angolból szabadon fordítva én adtam neki), külföldi blogok meg szinte kivétel nélkül IDE juttatnak el. Aztán egyszer csak rábukkantam erre a videóra:


Hát tényleg pofon egyszerű, kevés anyag-igénnyel; akinek kicsi varrógépes gyakorlata van, az meg tudja csinálni. ;) A videón megadnak méreteket, de nem azt használtam; ahogy tapasztaltam erősen bögrefüggő, legalábbis, ha azt akarjuk, hogy szép, passzentos legyen.

Nem is tétováztam tovább, kinéztem egy bögrét, mértem és csináltam, íme a prototípus, hát nem sokkal szebb??!!:)


Nagyon gyorsan látni akartam a végeredményt, olyannyira, hogy még cérnát sem fűztem át a gépben. :) A külső zsebeket tudatosan varrtam szűkebbre, szerintem jobb, ha azok kicsit feszesebbek. Persze semeddig nem tart lazábbra hagyni. 

Nekem tetszik! :) Biztos sokat fogok ajándékozni ilyet. ;) Úgy tervezem, hogy veszek pár tök szimpla, alap bögrét, mondjuk ILYET az IKEÁ-ból, erre kiszámolom a méreteket és bögrével együtt adom, így elkerülhető, hogy leendő tulajdonosnak pont nincs akkora bögréje, amin szépen mutat, nem kicsi és nem nagy. Ugye jó ötlet?! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése