2013. október 26., szombat

Pulcsi-tatyó

Megadom magam az ősznek és a hidegnek, ami azért szerencsére kicsit még várat magára. :) 

Íme egy nagyon jó kis ötlet az újrahasznosítás jegyében: táska pulóverből és farmerból. Kvázi ingyen is lehet, sajna én pont nyáron végeztem nagytakarítást a szekrényben, szóval mehettem a turkálóba. A végeredmény egy nagyon vidám, fiatalos darab lett:


Viszonyításképpen a pulóver rész 35 cm magas. A leírással ellentétben a bélést nem vékony selyemből, hanem ugyanabból a farmeranyagból csináltam, mint a táska felsőrészét, mindezt a jó tartás érdekében. Viszont ez a pulcsi annyira vastag és ezáltal nehéz, hogy nem igazán van tartása; ezért is nevezem inkább tatyónak. Viszont éppen ennek a sok vastagságnak köszönhetően markáns egy darab.:)

Bevallom, nekem a leírás nagyon bonyolult volt, illetve lett a végére. Megcsináltam ezúttal szinte teljesen ennek megfelelően (a mágneszárat ismét szorgalmi feladatként tettem bele), de most már látom, hogy megy ez egyszerűbben is, legközelebb úgy fogom megpróbálni.

Az tény: ilyen vastag pulóvert igen nehéz varrni; aki ódzkodik az anyagok varrótalp alá való bekínlódásától, az ne is álljon neki. ;)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése